Regulamin Sklepu Internetowego Timelyshop.pl

§1 Wstęp

Niniejszy Regulamin (dalej zwany "Regulaminem") określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego Timelyshop.pl, dostępnego pod adresem internetowym https://timelyshop.pl/. Regulamin określa w szczególności warunki zawierania umów sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną w Sklepie Internetowym.

§2 Definicje Wyrażeń Użytych W Regulaminie

Na potrzeby niniejszego Regulaminu, użyte w nim wyrażenia oznaczają:

  • Sklep Internetowy: serwis internetowy prowadzony pod adresem https://timelyshop.pl/, za pomocą którego Użytkownik może dokonywać zakupów Produktów;
  • Usługodawca: KN Tech Konrad Niedźwiedzki z siedzibą w Lublinie przy ul. Podchorążych 19, 20-811, NIP 712-309-66-04, REGON 528355243;
  • Użytkownik: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu Internetowego;
  • Klient: Użytkownik, który zawarł z Usługodawcą umowę sprzedaży;
  • Produkt: towary dostępne w Sklepie Internetowym, stanowiące przedmiot umów sprzedaży zawieranych z Klientami;
  • Zamówienie: oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży ze Sklepem Internetowym, określające w szczególności rodzaj i ilość Produktu, miejsce dostawy oraz dane Klienta;
  • Umowa Sprzedaży: umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem.

§3 Postanowienia Ogólne

  1. Usługodawca prowadzi Sklep Internetowy, w którym oferuje sprzedaż Produktów.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest dobrowolne i wiąże się z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacją.
  3. Z chwilą złożenia Zamówienia Klient akceptuje niniejszy Regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania w Sklepie Internetowym.
  5. Do umów zawartych przed dniem zmiany Regulaminu stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy.

§4 Zasady Korzystania Ze Sklepu

  1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem, Regulaminem oraz dobrymi obyczajami.
  2. Użytkownikowi zabrania się w szczególności:
    • umieszczania w Sklepie Internetowym treści o charakterze bezprawnym, wulgarnym, obraźliwym lub naruszającym dobra osobiste innych osób;
    • dostarczania do Sklepu Internetowego treści zawierających wirusy lub inne oprogramowanie mogące mieć wpływ na działanie Sklepu Internetowego;
    • dokonywania nieuprawnionych ingerencji w działanie Sklepu Internetowego.
  3. Usługodawca może zablokować dostęp Użytkownika do Sklepu Internetowego, jeżeli Użytkownik naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu.

§5 Procedura Zawarcia Umowy Sprzedaży

  1. W celu zawarcia umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest do złożenia Zamówienia za pomocą formularza dostępnego w Sklepie Internetowym.
  2. Formularz Zamówienia zawiera w szczególności pola umożliwiające podanie przez Klienta:
    • danych osobowych Klienta;
    • adresu dostawy Produktu;
    • sposobu płatności;
    • rodzaju i ilości zamawianych Produktów.
  3. Po dodaniu Produktów do koszyka Klient zostanie przekierowany do strony, na której będzie mógł wybrać sposób dostawy i płatności.
  4. Następnie Klient zostanie poproszony o podanie swoich danych osobowych i adresu dostawy.
  5. Po podaniu wszystkich danych Klient będzie mógł zapoznać się z podsumowaniem Zamówienia, w tym z ceną łączną oraz terminem dostawy.
  6. Klient może edytować swoje dane lub anulować Zamówienie do momentu zatwierdzenia go przez kliknięcie przycisku "Zamów".
  7. Po zatwierdzeniu Zamówienia Klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie Zamówienia zawierające m.in. informacje o zamówionych Produktach, cenie łącznej oraz terminie dostawy.
  8. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia.

§6 Płatności

  1. Ceny Produktów podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Klient może dokonać płatności za Produkty w następujący sposób:
    • przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy;
    • kartą płatniczą za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (np. PayU, Przelewy24);
    • systemem płatności elektronicznych BLIK;
    • za pobraniem przy odbiorze Produktu od kuriera.
  3. Płatność za Produkt powinna nastąpić w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  4. W przypadku braku terminowej płatności Usługodawca ma prawo do naliczenia odsetek ustawowych od kwoty zaległości.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany sposobów płatności dostępnych w Sklepie Internetowym.

§7 Realizacja Zamówienia

  1. Usługodawca zobowiązany jest do realizacji Zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  2. W przypadku Produktów niedostępnych w magazynie Usługodawcy, Usługodawca poinformuje Klienta o przewidywanym terminie realizacji Zamówienia. Klient ma wówczas prawo do anulowania Zamówienia lub wyrażenia zgody na wydłużenie terminu realizacji Zamówienia.
  3. Produkty są dostarczane do Klienta na jego koszt, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub przesyłką pocztową.
  4. Klient zobowiązany jest do odebrania Produktu w terminie określonym w liście przewozowym lub awizo.
  5. W przypadku braku odbioru Produktu w wyznaczonym terminie Usługodawca może odstąpić od umowy sprzedaży i obciążyć Klienta kosztami odesłania Produktu.

§8 Dostawa

  1. Koszt dostawy Produktu jest uzależniony od sposobu dostawy i adresu Klienta.
  2. Informacje o kosztach dostawy dostępne są w Sklepie Internetowym podczas składania Zamówienia.
  3. Usługodawca dostarcza Produkty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§9 Odbiór Zamówienia

  1. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu Produktu w momencie jego odbioru.
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Produktu Klient zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku transportu Produktu, jeżeli Klient nie sporządził protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.

§10 Gwarancja I Rękojmia

  1. Usługodawca udziela Klientowi gwarancji na Produkt na okres 2 lat od dnia jego zakupu.
  2. Gwarancja obejmuje wady fizyczne Produktu.
  3. W przypadku stwierdzenia wady Produktu Klient może zgłosić reklamację w formie pisemnej lub elektronicznej.
  4. Usługodawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  5. W przypadku uznania reklamacji Usługodawca naprawi wadliwy Produkt lub wymieni go na nowy.
  6. Klient ma również prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży lub żądania obniżenia ceny Produktu w przypadku stwierdzenia wady Produktu.

§11 Reklamacje Związane Ze Świadczeniem Usług Drogą Elektroniczną

  1. Klient może zgłosić reklamację dotyczącą świadczenia Usług Drogą Elektroniczną w formie pisemnej lub elektronicznej.
  2. Usługodawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  3. W przypadku uznania reklamacji Usługodawca usunie wadę lub nieprawidłowość.

§12 Ochrona Danych Osobowych

    1. Usługodawca przetwarza dane osobowe Klienta w celu realizacji umowy sprzedaży oraz świadczenia Usług Drogą Elektroniczną.
    2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 25 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 r. poz. 1072) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ("RODO").
  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, w jakim zostały zebrane, tj. do realizacji umowy sprzedaży oraz świadczenia Usług Drogą Elektroniczną.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  4. Klient może skorzystać ze swoich praw poprzez kontakt z Usługodawcą pod adresem e-mail: info@timelyshop.pl.
  5. Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że jego dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.

§13 Zakaz Kopiowania Towarów I Wykorzystania Know-How Timelyshop.pl

  1. Zabrania się kopiowania Towarów oraz wykorzystywania Know-How Timelyshop.pl bez uprzedniej zgody Usługodawcy.
  2. Usługodawca zastrzega sobie wszelkie prawa do Towarów oraz Know-How Timelyshop.pl.

§14 Warunki Techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do Internetu oraz przeglądarką internetową w aktualnej wersji.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do Sklepu Internetowego spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Klienta.

§15 Postanowienia Końcowe

  1. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  3. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

Załącznik do Regulaminu

Wzór formularza odstąpienia od umowy:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(imię i nazwisko Klienta) (adres Klienta) (adres e-mail Klienta)

(data zawarcia umowy)

(nazwa Usługodawcy) (adres Usługodawcy) (adres e-mail Usługodawcy)

Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących Produktów:

(nazwa Produktu, ilość)

(numer Zamówienia)

(data otrzymania Produktu)

Proszę o zwrot kwoty (kwota) na rachunek bankowy o numerze (numer rachunku bankowego Klienta).

(podpis Klienta)

Wzór formularza reklamacyjnego:

FORMULARZ REKLAMACYJNY

(imię i nazwisko Klienta) (adres Klienta) (adres e-mail Klienta)

(data)

(nazwa Usługodawcy) (adres Usługodawcy) (adres e-mail Usługodawcy)

Dotyczy reklamacji Zamówienia nr (numer Zamówienia) z dnia (data zawarcia umowy).

Opis wady:

(opis wady Produktu)

Żądanie Klienta:

(opis żądania Klienta, np. naprawa Produktu, wymiana Produktu na nowy, zwrot pieniędzy